Тюнінг Chrysler 300C
Chrysler 300С – це сухопутний «крейсер», який відразу привертає увагу хижого солідністю, експресивним дизайном, просторим салоном з безліччю зручностей. Передові технології в «трьохсотому» укладені в форму, яка асоціюється з виглядом досконалого, потужного седана. А висока решітка радіатора – ознака приналежності до легендарної серії цього автомобіля кінця п’ятдесятих років.
З самого початку «трьохсотий» замислювався не просто Шоукар, а автомобілем, призначеним для повсякденної експлуатації, оснащеним змагальної в класі «якість звуку» (SQ) аудіосистемою.
Щоб вирішити настільки суперечливі завдання, в автомобілі побудували, по суті, дві системи: високоякісну аудіосистему рівня змагання і мультимедійну. Першу – з трисмуговим фронтом з поканальним посиленням і сабвуфером, а другу з навколишнім звуком 5.1 з тиловим демонстраційним монітором в відсіку багажника та «вуличної» стереоподзвучкой, які на галасливому шоу або автозвукових змаганнях забезпечували б «прокрутку» відео-ряду, розрахованого на глядачів, експертів і суддів. Роботі передувала розробка 3D проект інтер’єру.
Для високоякісної змагальної аудіосистеми в якості головного пристрій вибрали однодіновий апарат Pioneer DEX-Р90RS, що працює в зв’язці з виносним процесором Pioneer DEQ-P90. Мультимедійну систему доручили очолити Pioneer AVH-P7800 DVD. Працюють головні пристрої повністю незалежно, може бути включена або одна, або інша «голова», і їх розв’язали по харчуванню. Якщо включений Pioneer DEX-Р90, то трехполосная фронтальна акустика знаходиться в режимі поканального посилення, не включені центральний і тиловий канали, зовнішня тилова подзвучка. Сабвуфер працює в режимі налаштувань процесора Pioneer DEQ-P90. Коли включений Pioneer AVH-P7800, працюють двосмуговий тиловий і центральний канали, зовнішня тилова подзвучка, фронтальна акустика перемикається в режим пасивного посилення через комплектні кросовери. Сабуфер працює в тому режимі, в якому він налаштований для мультимедійної системи за допомогою процесора P7800. Фахівці «Аверс-центру» розробили та виготовили три оригінальних пристрою. Одне з них призначено для розв’язки головних пристроїв з харчування. Друге – для перемикання аудіосигналів високого рівня (змагальний варіант або режим мультимедіа). Третє – для перемикання фронтальної акустики: поканальное трисмуговий посилення або три смуги, підключених через пасивний кросовер.
Фронтальна акустика – трьохполосний компонентний комплект Rainbow CS 365 Profi Vanadium, в якому твітери з алюмінієвим куполом замінили на шовкові пищалки з цієї ж лінійки Profi Тилова акустика – двосмуговий компонентний комплект Rainbow CS 265 Profi Vanadium, в якому пищалки з алюмінієвим куполом теж замінили на ВЧ-динаміки з шовковим куполом. Сабвуфери – два 12-дюймових динаміка Rainbow Profi Vanadium. Їх акустичне оформлення – закритий ящик, об’ємом приблизно 32 літра на кожну головку, зроблений з MDF. Тилова стереоподзвучка – два коаксиала Rainbow KX-130. В системі (вірніше, в системах) п’ять підсилювачів італійської марки Steg: чотири серії K (Competition) і один серії QM.
У підголівники передніх сидінь встановлені 7-дюймові монітори Alpine H-701, тиловий демонстраційний монітор – 20-дюймовий Samsung.
Штатний акумулятор замінили на акустичний Stinger.
У салоні все перешите, деякі елементи оформлення перефарбовані, багато металеві деталі позолочені, широко використовується шпон натурального дерева, стрази від Swarovski.
При перешивки салону та відсіку багажника використовували шкіру і алькантару теплого, теракотового відтінку. На центральних елементах подушок і спинок сидінь, вставках карт дверей, на кермі – лазерне гравіювання по Алькантарі із зображенням букв АСТ. Це абревіатура назви компанії «Аверс-центр Тюнінг» і його логотип. Декоративні ремені, використані для оформлення інтер’єру, виконані з чорної взуттєвої шкіри, на них – тиснення із зображенням того ж логотипу.
Виготовили спеціальні значки АСТ і встановили їх на сидіння, клаксон керма, решітку радіатора, на бар і ззаду на кришку багажника. Величезний значок АСТ з підсвічуванням прикрасив стеля салону. Ідея тиснення логотипу АСТ практично по всьому салону виникла тому, що хотілося прив’язати автомобіль до такого бренду як «Аверс-Центр». Адже одна з його призначень – шоукар. Оригінальна.
Бар з сигарним ящиком між задніми сидіннями створений абсолютно заново, з нуля, і жодної заводської деталі в ньому немає. Тиловий демонстраційний монітор в відсіку багажника оснащений приводом, за допомогою якого його можна встановити в зручне для перегляду положення.
З боків багажника знаходяться перетягнуті шкірою відсіки, де розміщені компоненти (підсилювачі, інші елементи). Щоб їх можна було показати, застосовано дуже оригінальне рішення – «ламбо-панелі», які піднімаються за допомогою приводу. Завдання ставилося ширше – не тільки показати благородний дизайн підсилювачів італійської марки Steg, але і забезпечити обслуговування апаратів, легкий доступ до органів комутації та регулювань, адже це ще й змагальний автомобіль. Вийшов дуже зручний і швидкий доступ до всіх цих пристроїв.
Щоб забезпечити доступ до «докатка», підлога багажника теж обладнаний приводом. Управління приводами монітора, «ламбо-панелей» і підлогою здійснюється за допомогою окремих кнопок, розташованих на відсіках з підсилювачами – дві праворуч, дві зліва в багажнику. Кнопка управління становищем тилового монітора розташована поруч з ним. Так само як динаміки в салоні, сабвуфери прикрашають цікаві, стильні грилі в вигляді великих «крайслеровскіх» зірок зі стразами. Грилі в салоні, в відсіку багажнику і на його двері виконані в однаковому стилі і відрізняються тільки розмірами. Стрази Swarovski встановлювали вручну, поштучно і встановили дуже багато.
– Повна вібро-шумоізоляція автомобіля
– Перетяжка салону та відсіку багажника шкірою і алькантарою
– Виготовлення металевих грилів на динаміки
– Оформлення деталей інтер’єру відмітними знаками (лазерне гравіювання, тиснення, вишивка, значки)
– Оформлення салону шпоном натурального дерева
– Золочение металевих деталей салону і багажника
– Оформлення інтер’єру стразами від Swarovski
– Інсталяція системи за схемою: 3-смуговий фронт з поканальним посиленням + сабвуфер або 3-смуговий фронт + 2-смуговий тил + центральний канал + сабвуфер + тилова
Джерела А / V-сигналів: Pioneer DEX-Р90RS, Pioneer DEQ-P90, Pioneer AVH-P7800 DVD
Підсилювачі: Steg K2 / 01, K2 / 02, K2 / 03, K4 / 01, Steg QM 45.4x
Акустика: Rainbow CS 365 Profi Vanadium, CS 265 Profi Vanadium, AD M35, Rainbow KX-130
Монітори: Alpine H-701, Samsung
Сабвуфер: Rainbow 12 Profi Vanadium