Бронирование автомобиля

Бронювання автомобіля

Бронювання авто завжди було актуальним для службових автомобілів, що перевозять різні цінності. Наприклад, автомобілі інкасаторів. Але незважаючи на те, що це складна і не найдешевша процедура, бронюють також і легкові автомобілі особистого користування. У кожного власника автомобіля свої причини на те, але чи варто говорити, що броньоване авто у всіх сенсах набагато безпечніше свого не броньованого побратима?

Надіслати заявку

Бронювання кузова машини – процес непростий, саме тому вартість такої послуги досить висока. Як і покупка «готової» броньованої машини від заводу-виробника. Оскільки броня важить багато, не кожен автомобіль годиться для бронювання. В середньому після бронювання вага авто збільшується в 2 або навіть 3 рази. Втім, бронювання стекол авто можливо незалежно від типу авто.

Уровни защиты бронирования авто

У броні, яка доступна для автомобілів, є свої класи або рівні. Від самого «базового» В1, який передбачає звичайний легковий автомобіль без будь-якої броні, до В12, який рідко зустрінеш в межах міста, оскільки така броня здатна перенести будь калібр, вибух міни або гранати.

  • В2 є самим «базовим» рівнем захисту, якого достатньо, щоб захистити салон від декількох куль зі звичайного пістолета;
  • В3 – трохи більше міцний захист, уберігає також від куль зі сталевим сердечником;
  • рівень броні В4 дозволить захистити автотранспорт від куль пістолета з 45-м калібром (з відстані від трьох метрів);
  • В5 може витримати нетривалу стрілянину з гвинтівки М-16 (з відстані від 10 м);
  • В6 захищає від стрільби з автомата (наприклад, АК-47) з відстані від 10 м. В6 – сама використовувана та поширена ступінь бронювання авто;
  • В7 витримує стрілянину з гвинтівки та вибух осколкової гранати.
Бронирование кузова и стекол автомобиля

Бронювання кузова та скла автомобіля

Оскільки захисну оболонку в більшості випадків створюють зсередини автомобіля, то при проведенні процедури бронювання автомобіль підлягає розбиранню. Все, що можна зняти зсередини – панелі, оббивка, обшивка і так далі – знімається й всі порожнини заповнюються металом. Залежно від обраного рівня захисту, метал може відрізнятися.

Найпростіший варіант – листовий метал, для високоуровневогобронірованія використовуються кевлар або балістичний нейлон. Також бронюються деякі на перший погляд незначні елементи – наприклад, петлі дверей. Це потрібно, щоб двері залишалася на своєму місці і не перекошувалася під значно збільшиною вагою. Для бронювання стелі та підлоги, крім металу, використовується також балістичні тканини з арамідними волокнами.

Бронирование кузова

Що стосується бронювання лобового скла автомобіля та всіх інших стекол, то для цього використовується полікарбонат. Або свинцеве скло, для більш високого ступеня захисту. Товщина також змінюється від ступеня бронювання. Наприклад, для ступеня В2 броньоване скло матиме від 2 см товщини, а ось для рівня В7 це вже буде до 5 см. Стріляти по склу максимальної товщини практично марно.

Здавалося б, найбільш вразливою частиною броньованого авто є його колеса. І тим не менше, шини на броньованих авто відрізняються лише більш посиленими боковинами, а саме колесо оснащене підтримуючим компонентом. Таким чином, автомобіль може проїхати на «пробитих» колесах близько 50-ти кілометрів. Іншим варіантом є оснащення нутрощей колеса спеціальним полімерним кільцем, яке в разі пробиваючи дозволяє подолати на авто ще близько 90-та кілометрів.

Бронирование кузова автомобиля

Що ще важливо знати про бронювання авто

Броньований автомобіль, як уже було сказано раніше, безпечний не тільки в умовах стрільби, але і в ДТП. Звичайно, це актуально лише для тих, хто перебуває всередині такого автомобіля. І це не означає, що в броньованому авто не потрібно пристібатися.

Крім того, палевний бак повністю броньованого авто виконується зі спеціального пластика, який надійний для запобігання займання палива.

Шари металу, якими заповнюються порожнечі, грунтуються і оброблені проти появи корозії, що продовжує терміни експлуатації авто. При високих ступенях бронювання не обійтися також без посилення підвіски, адже «заводська» може не впорається з новою вагою авто.

Крім цього, збірка автомобіля після проведення всіх процедур бронювання, відбувається ретельно, адже необхідно забезпечити мінімізацію прострілюемих вразливих зон. Якщо все зроблено коректно, то мінімізується також виникнення скрипів і шумів.

При бажанні під час проведення бронювання машини, можлива також установка шумо- і теплоізоляції.

Надіслати заявку