Porsche 911 - стильный тюнинг

Виготовлення карбонових деталей

Ви напевно не раз чули слово «карбон». Зараз він не є дивиною, і цей матеріал можна побачити на серійних (перш за все, спортивних) і тюнінгованих автомобілях у вигляді елементів кузова (капот, обвіс, спойлер і т.д.) або деталей оформлення інтер’єру салону.

Надіслати заявку

Виготовлення карбонових деталей від Аверс-Центр

Декорирование салона авто
Бронирование кузова и стекол автомобиля
Надіслати заявку

З тих пір, як в 1981 році Джон Барнард вперше використав карбонове волокно при створенні монокока на McLaren MP4 / 1, цей матеріал міцно увійшов в сучасний автоспорт і поступово підбирається до звичайних автомобілів. Карбон використовується в різних сферах людської діяльності. Його застосовують замість металів у багатьох виробах – від частин космічних кораблів до вудок. З карбону роблять легкі, але міцні деталі: кокпіти та обтічники болідів Формули-1 та кабін літаків; несучі гвинти гелікоптерів; корпусу й щогли катерів та яхт; щогли для віндсерфінгу; спінінги; медичну техніку; кузовні елементи; деталі внутрішнього оздоблення й навіть ресори та кардани для тюнінгу автомобілів; бампери і пороги на спортивні автомобілі. Карбонові гальмівні диски стали атрибутом гоночних машин. Він застосовується у тюнінгу, авто-мотоспорт (як деталі так і екіпірування гонщика), у військових технологіях (зброя, спецформа і т.д.). Сфера застосування карбону збільшується навіть в одязі і прикрасах.

Карбон (від лат. Carbo – вугілля) – це композитний матеріал. Він відноситься до класу вуглепластиків – матеріалів, які об’єднують в собі декілька тисяч різних рецептур. Всі ці матеріали ріднить одне – наповнювачем в них є вуглецеві (графітні) частинки, лусочки і волокна. Нитки вуглецю, як основна частина карбону, є дуже стійкими до розтягування волокнами на одному рівні зі сталлю – їх дуже складно порвати або розтягнути. Але при стисканні вони можуть поламатися. Для вирішення цієї проблеми нитки переплітають між собою під певним кутом. Вуглепластики мають виражену анізотропію (різні властивості в різних напрямках), тому для отримання міцної поверхні вуглеволокно укладають в декілька шарів, кожен раз змінюючи напрямок ниток. Скріплюються волокна так само, як і склопластикові, смолами. Навіть процес виклейкі практично ідентичний. Тільки смоли застосовують більш якісні і дорогі. Крім того, щоб повністю використовувати всі переваги цього матеріалу, необхідно застосовувати вакуумні технології, термообробку, задіяти складне обладнання, наприклад, таке, як автоклав. Але гра, як то кажуть, варта свічок. Основна перевага карбону – висока міцність при невеликій вазі. Карбон легше ніж сталь на 40%, алюміній – на 20%, а за міцністю не поступається більшості металів. Вуглепластикові деталі легше і міцніше склопластикових.

Мода в тюнінгу на карбонові деталі пішла зі спортивних автомобілів, де вони мають своє, чітке призначення: максимум міцності при мінімальній вазі. Але автолюбителі полюбили карбон, багато в чому, не за його видатні механічні властивості, а за практичність і оригінальний зовнішній вигляд – він виглядає дуже красиво і виглядає престижно. У структурі матеріалу, який йде на будівництво щогл і інших виробів, де необхідна висока міцність, переважають вуглецеві волокна. Нитки, їх скріплюють, практично не видно. А в деталях кузова і інтер’єру салону карбон вже виглядає як тканина з різними варіаціями (плетіння типу «рогожа» або «3×3», «1×3» і т. Д.). Після формування і полірування (якщо необхідно) виходить дуже оригінальний і симпатичний орнамент.

Почувши слово карбон, ви, напевно, насамперед уявляєте собі карбонові капоти автомобілів. Це в наш час, мабуть, найпоширеніша деталь, яку замінюють на карбонову при тюнінгу. З карбону роблять також бампери, спойлери, обважування, корпуси бічних дзеркал заднього виду. При рестайлинге салону змінюють на корбонові ручки перемикача КПП, вставки на кермі, елементи оформлення панелі приладів і інші деталі оформлення інтер’єру. Такі зміни додадуть вашому автомобілю індивідуальності і стилю. Адже навіть відомі елітні марки автомобілів, поряд з традиційними матеріалами стали застосовувати в дизайні салону карбонові елементи.

Вуглецеві волокна чорні, але ми можемо запропонувати замовнику для обробки салону натуральний карбон різних відтінків: чорно-сірий, чорно-червоний, чорно-синій, чорно-помаранчевий і т.д. З’являється простір для дизайнерської думки. Якщо потрібно обробити салон в ексклюзивні кольори, наші фахівці використовують склотканина «під карбон», наприклад, срібну, блакитну або білу. Карбоном можна покрити, в принципі, поверхня будь-якої складності.

Надіслати заявку